Tant al mes de juny com al setembre obrim un període de dies perquè pugueu realitzar les comandes de xandalls pels vostres fills/es. Des de l’AFA recomanem que realitzeu les comandes de xandalls en aquests períodes, amb l’objectiu de disposar lo mes aviat possibles dels xandalls pels vostres fills i filles. Els dies que es duen a terme aquestes comandes es comunicaran mitjançant circular, a la web i xarxes socials de l’AFA.
Durant la resta de l’any, les comandes i/o vendes de xandalls es poden realitzar els divendres de 16:30 a 17:30 mitjançant cita prèvia. Recomanem portar l’import necessari en efectiu.
Per poder beneficiar-vos del descompte dels socis, podeu fer efectiva la quota de l’AFA el mateix dia de fer la comanda.